וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשתקע ניסה להוריד את הירח: צפו בטעות שכמעט גרמה להתחשמלות

וואלה! NEWS בשיתוף חברת החשמל, וואלה! NEWS בשיתוף חברת החשמל

8.7.2018 / 7:59

בזמן ארוחת הערב התלהב שטקר התינוק מהירח שהוא ראה בחלון. שקע חשב בטעות שהירח נתפס על עמוד החשמל ותקע מיד התנדב להוריד אותו משם - ועבר על כלל בטיחות חשוב בשימוש בחשמל

צילום מסך

הקיץ כבר כאן ואתם נמצאים הרבה שעות בבית ובחוץ, נהנים מהחופש הגדול, לעתים ללא השגחת מבוגרים. גם כשמבלים חשוב לזכור את כללי הבטיחות בשימוש בחשמל, כדי להימנע מפגיעה או פציעה. ישנם לדוגמה כללי התנהגות שחובה להקפיד עליהם: אסור לפתוח ארונות חשמל או לשחק על ידם, אסור להשתמש במכשירי חשמל בקרבת מים וליד הבריכה ואסור לטפס על עמודי חשמל.

שימו לב, ילדים, לעבירת הבטיחות שעושה תקע בסרטון. בזמן ששקע מאכיל את שטקר התינוק, שטקר מביט החוצה דרך החלון ומתלהב מהירח שהוא רואה. שקע חושב בטעות שהירח נתפס על עמוד החשמל ותקע מיד מתנדב להוריד אותו משם. אמנם יש לתקע חליפת חלל, אבל הוא שוכח את אחד מכללי הבטיחות החשובים בשימוש בחשמל ומנסה לטפס על עמוד החשמל כדי להוריד ממנו את הירח. זה מסוכן משום שמעשה כזה עלול לגרום להתחשמלות.

זיכרו: ביצוע עבודות חשמל בידי מי שלא הוסמך לכך עלול לסכן חיים. רק חשמלאי של חברת החשמל מורשה לטפס על עמודי חשמל.

בנוסף, אם אתם משחקים בחוץ ונתקלים בארון חשמל פתוח או בחוט חשמל קרוע, התרחקו ממנו ובקשו מההורה או מאדם מבוגר להתקשר מיד 103 לחברת החשמל או 100 למשטרה, והרחיקו את כל מי שנמצא בסביבה.

וואלה! NEWS בשיתוף חברת החשמל, וואלה! NEWS בשיתוף חברת החשמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully